Hjem > Blog > 2012 Stiftelsesfest 130 år

2012 Stiftelsesfest 130 år

Posted by admin on marts 9, 2012

Den 3 marts blev der afholdt 130 års stiftelsesfest på Færgelundens motel og kursuscenter. Der var 109 festklædte tilmeldte deltagere der var mødt op for at få en fornøjelig aften. Formanden bød velkommmen og derefter var der middag bestående af Varm røget laks til forret. oksefilet, stegte kartofler og bordelaise souse til hovedret og chokoladekage med frugt og is til dessert. Under middagen var der flere forskellige sange der gav en god stemning ved bordene. Efter middagen var der kaffe og der blev spillet op til dans. Her havde musikken ingen problemer med at trække folk op på dansegulvet. Der var stort set fyldt op på dansegulvet fra start til slut til stor fornøjelse for alle. Da klokken var 01.00 afsluttede musikken og der var skrub-af pølsebord.
De sidste gæster sagde farvel kl 2.30 og vi syntes selv at det havde været en vellykket fest, ikke mindst takket være de mange glade gæster