2011 Grillarrangement

Posted by admin on maj 28, 2011

28 maj Grillarrangement

På en lidt kølig, overskyet lørdag eftermiddag mødte 44 tilmeldte deltagere op til vores grillarrangement. Vejrudsigten sagde regn,regn, regn. Dem der var hurtige nåede lige et parti kongespil inden det begyndte at regne. Vi var så heldige at salen på Pedersholm ikke var optaget, så vi dækkede op derinde, da vi kunne se at det ville blive dårligt vejr.
Omkring kl 6 havde grilmesteren maden klar. Han måtte pænt stå under en lille pavilion og grille. Maden var god til trods for der manglede et par småting såsom sennep, ketchup og lidt brød. Musikeren Shony gav en god musik hele aftenen og alle så ud til at hygge sig

Det dårlige vejr lagde dog en dæmper på arrangementet som var ment som et udendørs arrangement

2010 efterår generalforsamling

Posted by admin on oktober 29, 2010

Generalforsamling 29 oktober 2010

Formanden bød velkommen til 49 fremmødte svende. Vi mindedes de døde og udtalte et ære være deres minde.

Pkt. 2 Eftersyn af emblemer. Ole og Henning foretog emblemeftersyn som indbragte 180 kr. Derefter blev der bevilget en øl til hver.

Pkt. 3 Formandens beretning. Han omtalte bl.a. grillfesten som var gået over alt forventning. En succes som vi håber at kunne gentage til næste år. Fugleskydningen gik godt med 105 deltagere. Her blev blikkenslager Kim Christensen ny fuglekonge. Foreningen er i dag 333 medlemmer og har en formue på ca. 98000 kr

2010 Fugleskydning

Posted by admin on august 14, 2010

Fugleskydning d. 14 august 2010