2012 Stiftelsesfest 130 år

Posted by admin on marts 9, 2012

Den 3 marts blev der afholdt 130 års stiftelsesfest på Færgelundens motel og kursuscenter. Der var 109 festklædte tilmeldte deltagere der var mødt op for at få en fornøjelig aften. Formanden bød velkommmen og derefter var der middag bestående af Varm røget laks til forret. oksefilet, stegte kartofler og bordelaise souse til hovedret og chokoladekage med frugt og is til dessert. Under middagen var der flere forskellige sange der gav en god stemning ved bordene. Efter middagen var der kaffe og der blev spillet op til dans. Her havde musikken ingen problemer med at trække folk op på dansegulvet. Der var stort set fyldt op på dansegulvet fra start til slut til stor fornøjelse for alle. Da klokken var 01.00 afsluttede musikken og der var skrub-af pølsebord.
De sidste gæster sagde farvel kl 2.30 og vi syntes selv at det havde været en vellykket fest, ikke mindst takket være de mange glade gæster

2011 efterår generalforsamling

Posted by admin on december 11, 2011

28. oktober2011

Formanden bød velkommen til 44 fremmødte svende. Vi mindedes de døde og udtalte et ære være deres minde.
Pkt. 2 Eftersyn af emblemer. Ole og Henning foretog emblemeftersyn som indbragte 176 kr. Derefter blev der bevilget en øl til hver.
Pkt. 3 Formandens beretning. Formanden fortalte lidt om hvad der er sket det sidste halve år. Om grillarrangementet der skyllede væk og om udflugtet som desværre måtte aflyses. Han håbede dog at medlemmerne ville bakke op om næste års arrangementer som er 130 års jubilæet og fugleskydningen. Medlemstallet er på 323 og formuen er på ca. 83000 kr.
Ptk. 4 protokol sekretæren oplæste protokollen siden sidste generalforsamling

2011 Grillarrangement

Posted by admin on maj 28, 2011

28 maj Grillarrangement

På en lidt kølig, overskyet lørdag eftermiddag mødte 44 tilmeldte deltagere op til vores grillarrangement. Vejrudsigten sagde regn,regn, regn. Dem der var hurtige nåede lige et parti kongespil inden det begyndte at regne. Vi var så heldige at salen på Pedersholm ikke var optaget, så vi dækkede op derinde, da vi kunne se at det ville blive dårligt vejr.
Omkring kl 6 havde grilmesteren maden klar. Han måtte pænt stå under en lille pavilion og grille. Maden var god til trods for der manglede et par småting såsom sennep, ketchup og lidt brød. Musikeren Shony gav en god musik hele aftenen og alle så ud til at hygge sig

Det dårlige vejr lagde dog en dæmper på arrangementet som var ment som et udendørs arrangement

2010 efterår generalforsamling

Posted by admin on oktober 29, 2010

Generalforsamling 29 oktober 2010

Formanden bød velkommen til 49 fremmødte svende. Vi mindedes de døde og udtalte et ære være deres minde.

Pkt. 2 Eftersyn af emblemer. Ole og Henning foretog emblemeftersyn som indbragte 180 kr. Derefter blev der bevilget en øl til hver.

Pkt. 3 Formandens beretning. Han omtalte bl.a. grillfesten som var gået over alt forventning. En succes som vi håber at kunne gentage til næste år. Fugleskydningen gik godt med 105 deltagere. Her blev blikkenslager Kim Christensen ny fuglekonge. Foreningen er i dag 333 medlemmer og har en formue på ca. 98000 kr