2016 Efterårs Generalforsamling

2016 Fugleskydning

Posted by admin on august 14, 2016

Fugleskydning 13. august 2016

Lørdag morgen kl. 7.00 kunne formanden byde velkommen og ønske god fugleskydning til 86 morgenfriske svende som var mødt op på torvet. Med Slangerup Street jazz band i front gik vi den korte vej til Havnegade 13 (Spar 5), hvor afgående fuglekonge Finmekaniker Jesper Henriksen bød velkommen og havde arrangeret en morgenpilsner.
Formanden takkede fuglekongen for hans tid som regent, hvorefter der blev udråbt et længe leve. Efter at musikken havde spillet endnu et par melodier, fortsatte vi tilbage ad Østergade,
Ny Østergade, Frederiksborgvej, Kirkegade til Postgården hvor en kølig morgenpilsner stod klar.
Her blev der fortaget emblemeftersyn som indbragte 190,- kr. Efter at musikken havde spillet et par friske numre, takkede Formanden for øllet og der blev udråbt et længe leve. Vi fortsatte ad Jernbanegade, op ad Roskildevej til Sommerlyst, hvor en god formiddagspilsner stod klar. Musikken spillede atter et par gode numre, hvorefter Formanden takkede for øllet og der blev udråbt et længe leve. Turen fortsatte op ad Roskildevej, til Mad & Diverse. Her havde Pia en kold pilsner klar og godt med lune deller. Musikken spillede et par numre hvorefter Formanden takkede for øllet og der blev udråbt et længe leve. Herfra gik videre ad Roskildevej til Korshøj. Her havde Gert og Hanne gjort en pilsner klar og efter at formanden havde takket for øllet, kunne vi atter fortsætte det sidste stykke til skydebanen på strandvangen, hvor vi ankom kl. 10.00 Skydningen blev sat i gang kl. 10.15 og fortsatte til kl. 12, hvor der var frokostpause. Kl.13 fortsatte skydningen indtil kl 17.30 hvor brystpladen, efter 461 skud, blev skudt ned af tømrer Niels Christian Hansen for blikkenslager Per Finn Hjorth, der hermed blev ny fuglekonge.

2016 Forårs generalforsamling

Posted by admin on april 29, 2016

2015 Sommerarrangement

Posted by admin on august 25, 2015

Sommerarrangement på Færgegården lørdag d 8 august 2015

Omkring 38 deltagere mødte op lørdag eftermiddag for at hygge og have det sjovt sammen.
Der var lagt lidt spil ud så man kunne udfordre hinanden. Især ved kongespillet var der mange udfordringer.
Alle var i rigtigt godt humør og stemningen var super. Maden fra Cafe Hanne blev gjort klar ved 18 tiden, og den smagte aldeles udmærket, og det var samtidig med, at musikeren Jan ”Gasser”var klar til hyggemusik. Det gjorde han så godt at det var svært for nogle at sidde stille, men måtte gynge med til musikken.
Der blev spillet, danset og hygget indtil ca. kl. 22, hvor de sidste takkede af